Social

Social media są fantastycznym narzędziem do promocji swojej firmy a także do kontaktu z klientami.

Zapraszamy Was do odwiedzenia naszego fanpage’a.

Wirtualne biuro Wrocław

Social media – Promocja Waszego biznesu

Samo posiadanie strony WWW w niektórych branżach może być niewystarczające, gdy chcecie pozyskać nowych klientów lub rozszerzacie swoją działalność. Dodatkowo jest to świetna promocja Waszej firmy oraz doskonały kanał do komunikacji z klientem. Jeśli Wasza firma nie ma jeszcze swojego profilu na social mediach to koniecznie go załóżcie. W Polsce z Facebooka korzysta ponad 18,3 mln ludzi, a z Instagrama niespełna 7,3 mln. To bardzo duży potencjał i możliwość, by klienci mogli trafić na Waszą firmę.

Social media – Możliwości

Rosnące grono odbiorców jest bez wątpienia momentem, który cieszy każdego kto prowadzi stronę firmową w social mediach. Nowi obserwujący mogą pojawić się na Waszej stronie przez naturalny ruch organiczny. Należy pamiętać, że ta metoda bywa czasochłonna i pracochłonna. Choć przy pomocy dobrych pomysłów (konkursy, promocje) można zdziałać cuda. Inną metodą pozyskiwania adresatów jest tworzenie kampanii reklamowych. W tej opcji możecie wybrać konkretną grupę ludzi (według płci, wieku, miejsca zamieszkania) do których chcecie trafić. Efektywność reklamy bardzo łatwo sprawdzić. Nie ma też obaw o przekroczenie limitu środków. Kampanie reklamowe na social mediach pozwalają na jasne sprecyzowanie jaki jest Wasz dzienny, tygodniowy, a także miesięczny budżet. Wszystkie te elementy ustalacie sami. Social media to nie tylko forma reklamy. To również narzędzie do interakcji z ludźmi. Warto zastanowić się jakimi typami postów chcecie nakłonić odbiorcę do reakcji: polubienia lub skomentowania.

Zorganizowana strategia

Pamiętajcie, że największe efekty otrzymacie podczas łączenia spójnych strategii pomiędzy różnymi kanałami. Dzięki temu traficie do maksymalnej liczby osób korzystających z internetu. W zależności od między innymi wieku każdy korzysta z niego w odmienny sposób odwiedzając inne strony. Odpowiednie dostosowanie swojej strategii do zróżnicowanych odbiorców lub konkretnie sprecyzowanych będzie kluczem do Waszego sukcesu.