Odbiór Poczty

Każdy przedsiębiorca wie, że z funkcjonowaniem firmy związane jest prowadzenie korespondencji. Do naszych obowiązków w ramach Wirtualnego biura Wrocław należy jej obsługa, zarówno przychodząca jak i wychodząca. Dzięki korzystaniu z tej usługi masz mniej obowiązków. Nie musisz tworzyć stanowiska pracy dla sekretarki. Dbamy o pełen profesjonalizm i przejrzystość w archiwizacji, dlatego nie musisz się martwić, że Twój list zostanie wysłany po terminie lub zgubi się. Przeczytaj ten artykuł, alby dowiedzieć się jak działa odbiór poczty.

Jak to działa?

Podczas zawierania umowy podpisujecie z nami pełnomocnictwo. Potrzebne nam ono będzie do odebrania przesyłek poleconych od listonosza oraz ze wszystkich placówek pocztowych. Wtedy też zdecydujesz w jaki sposób chcesz otrzymywać od nas powiadomienie o otrzymaniu Twojej korespondencji. Informacje możemy przesyłać Ci SMS-em lub poprzez e-mail. Kolejnym krokiem jest ustalenie, co mamy dalej zrobić z Twoim listem. Do wyboru masz możliwość otrzymania jego skanu na swoją skrzynkę mailową. Innym rozwiązaniem jest wysłanie jej na Twój adres domowy. W przypadku, gdy otrzymasz paczkę o większych gabarytach, przechowamy ją dla Ciebie na miejscu.

obsługa poczty wirtualne biuro

Odbiór Poczty – Terminowość

Dobrze wiemy, że szczególnie w przypadku korespondencji urzędowej ważną rolę gra terminowość. Dzięki naszej sprawnej pracy oraz dobremu wparciu technologicznemu nie przegapimy żadnej Twojej przesyłki. Dostaniesz od nas powiadomienie o jej otrzymaniu. A gdy będziesz chciał coś wysłać, zamówimy dla Ciebie kuriera lub wyślemy priorytetowo list. Poinformujemy Cię także, gdy Twoja paczka dotrze do celu.


Odbiór Poczty – Dodatkowe usługi

Jeśli wysyłasz dużo listów lub przesyłek o niestandardowych gabarytach – pomożemy Ci. Jesteśmy otwarci na Wasze sugestie. Chcemy, aby ta usługa była dostosowana do Was i Waszych potrzeb. Zapraszamy do kontaktu.

Lista usług dostępnych w naszym wirtualnym biurze i coworkingu: